Seminar Hartanah

Bisnes Import Dari China

I want to Sell Online!!!

Sitegiant E-Commerce
Selamat Datang Ke blog TeRsEbUt AL-KiSaH

Followers

Pages

Monday, July 26, 2010

malaysia 1-0 korea selatan

waaaa..mmg terbaik ar malaysia menang..ngan support yg diberikan
xberbelah bg pnyokong terhadap pemain malaysia membuat kan kami 
lega dgn kemenangan malaysia..ak ase tdi ade ar dlm 5000org termasuk korea dtg 
menonton perlawanan tdi..
disajikan perlawanan menarik dgn berbalas2 serangan tp korea mnguasai perlawanan
dan corak permainan korea lebih menarik n tactical manakala permainan malaysia di bawah tahap sebenar dgn kecederaaan melanda pemain2 antara nya,fakri saarani,idlan talaha n ade defend tu ak xingat.hehhee
diganti dgn khyril n badrol..kedua2nya lincah di padang tp kesudahan amat lemah..
tp pada minit ke 70++(xingat masa kat board tu jemmm) sepakan percuma diberikan..

safiq rahim telah mgmbil sepakan tersebut tp terkene pertahan korea dan melantun kpd dia kmbali dan trus diasak oleh 3 pemain korea kemudian melepaskan 1 sepakan deras akhirnya kubu korea bolos..time tu mmg naik giler ar menjerit xtntu pasal da meraikan gol tersebut..membuat kan daku gembira n bangga..ohhh
stiap kali match malaysia after balik dri sukan sea aritu ak xpernah mis..smua nya menang..membuat kan gelora di hatiku berbuak2 utk mnjadi pnyokong sejati(sblum ney pun da jd pnyokong sejati)..
malaysia please next match lwn thailand or indonesia..nak tau kekuatan kte si asia tenggara ney..dlu 2 negare ni bagai ayam2 kan pasukan kte..ak tau skuad k rajagopal dah bersedia.teruskan perjuangan anda.kami support dri blakang..malaysia boleh!!!



1 comment:

armouris said...

info tentang bola sepak di SIHAT SELALU - Kecederaan di Padang Bola Sepak

Dapatkan segera!!!

Preview Video Borong Murah di CHINA!

I want to Sell Online!!!

Sitegiant E-commerce