Seminar Hartanah

Bisnes Import Dari China

I want to Sell Online!!!

Sitegiant E-Commerce
Selamat Datang Ke blog TeRsEbUt AL-KiSaH

Followers

Pages

Thursday, November 22, 2012

Atletico pasang impian




FALCAO (depan) bakal direhatkan pada aksi menentang Hapoel Tel Aviv di Stadium Vicente Calderon awal pagi esok.


MADRID - Juara bertahan, Atletico Madrid akan menempah slot ke pusingan kalah mati Liga Europa sekiranya berjaya mengelak daripada mengalami kekalahan kepada Hapoel Tel Aviv di Stadium Vicente Calderon awal pagi esok.
Atletico menjadi pilihan untuk mara ke pusingan seterusnya selepas berkongsi sembilan mata dengan Viktoria Plzen diikuti Academica Coimbra dan Tel Aviv dalam Kumpulan B.
Skuad bimbingan Diego Simeone perlu mencatat keputusan seri untuk mengekori Bayer Leverkusen, Hanover, Inter Milan, Olympique Lyon, Metalist Kharkiv dan Rubin Kazan ke kelompok 32 pasukan terbaik.
Bagaimanapun, Simeone dijangka merehatkan beberapa pemain utama termasuk Radamel Falcao dan Arda Turan, sekali gus memberi peluang kepada barisan pemain simpanan seperti Silvio, Domingo Cisma, Cristian Rodriguez dan Diego Costa untuk beraksi.
Sementara itu, tiga kelab Liga Perdana England, Liverpool, Tottenham Hotspur dan Newcastle United berkongsi matlamat yang sama pada aksi Liga Europa awal pagi esok.
Ketiga-tiga kelab itu memasang impian untuk mara ke pusingan kalah mati lebih awal.
Liverpool, Tottenham dan Newcastle bergelut dalam kempen liga domestik tetapi nasib mereka lebih baik di Eropah apabila semakin menghampiri kedudukan 32 pasukan terbaik.
Pengurus Liverpool, Brendan Rodgers berjaya membawa skuad The Reds di landasan yang betul selepas melakukan permulaan yang hambar musim ini.
Kemenangan di laman sendiri menentang kelab Switzerland, Young Boys akan menjamin impian kelab tersebut untuk menjulang trofi kejohanan Eropah sejak kejayaan bersejarah menewaskan AC Milan pada final Liga Juara-Juara 2005.
Tottenham akan berdepan dengan ujian yang sukar apabila dijadualkan menentang Lazio di Stadium Olimpik, Rom setelah terikat 0-0 pada perlawanan pertama, September lalu.
Newcastle yang memenangi Piala Inter-Cities Fairs pada 1969 sebelum kejohanan bertukar nama kepada Piala UEFA (1971) dan kini dikenali sebagai Liga Europa berpeluang untuk memperbaiki persembahan di St. James Park. - Agensi

No comments:

Dapatkan segera!!!

Preview Video Borong Murah di CHINA!

I want to Sell Online!!!

Sitegiant E-commerce